• Ga woensdagavond mee met de supportersbus naar Kolping Boys

    2 jun 2026
  • Het eerste elftal speelt woensdagavond 3 juni de heenwedstrijd van de finaleronde van de nacompetitie voor promotie naar de vierde divisie tegen Kolping Boys. De aftrap in Alkmaar is om 20.00 uur.

    Bij voldoende aanmeldingen gaat er, net als afgelopen woensdag, weer een supportersbus rijden! Voor € 10,- (inclusief drankje onderweg) reis je mee!

    De bus vertrekt om 17.30 uur vanaf het Orderbos. Zorg dat je om 17.20 uur aanwezig bent en neem € 10,- contant mee.

    Op naar een mooie woensdagavond en steun ons eerste elftal in de strijd om promotie!